rikencarmen.reismee.nl

Een mooi afscheid en een heel nieuw begin

Wat een dag, wat een dag...

Afscheid nemen van de mensen die dicht bij ons staan. Het was iets waar we, achteraf gezien, niet heel veel mee bezig zijn geweest maar wat wel een indruk op ons heeft achter gelaten. We zullen moeten wennen aan het niet meer even kunnen opbellen en even wat afspreken voor een gezellige avond.

Wij willen hierbij dan ook even een extra bedankje doen aan de mensen die ons vanmorgen gedag hebben gezegd.

Het was vandaag vooral een lange dag. Veel, heel veel uurtjes in een vliegtuig gezeten. Beetje slapen, boekje lezen, wachten, nog een beetje slapen en nog meer wachten. Nu zijn we veilig in ons hostel aangekomen en hebben we al met heel wat mensen gesproken. Mensen uit Korea, Israel, Amerika, Ierland, Nepal super leuk! Nog even een koud biertje en dan ons stapelbedje in.

Heel veel liefs van ons!

Reacties

Reacties

Rob

Kan me voorstellen dat dit een lange en emotionele dag is geweest. Ik heb me pas thuis gerealiseerd dat ik jullie echt ga missen en heb menig traantje gelaten.
Maar wat gaaf dat jullie al zoveel globetrotters hebben gesproken. kijk uit naar meer verhalen én de foto's natuurlijk. Kus

Norma

Lieve schatten, laat dit het begin zijn van veel prachtige ervaringen. Geloof me, wij zijn met ons hart altijd bij jullie. Liefs

Danny

Rikkie en Carriebarrie,

Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen! Ik heb me aangemeld en zal alles op de voet volgen ben heel benieuwd wat jullie in het komende jaar gaan meemaken... :D Veel plezier en tot schrijvens!

Suzanne

Hey rik & Car,

Goed om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad. Is wel gek hoor zonder jou in school.
Geniet
X

saskia dwm

He Rik en Carmen,

Geniet van alles, enne lekker veel schrijven!! :)

knuf

Edwin

Hee Rik en Carmen,
Afscheid nemen bestaat niet, want je komt altijd weer terug. Nu is het tijd om nieuwe mensen te leren kennen, wat op zich erg leuk is. Ga genieten en ik ga jullie volgen!

Marguerita

Lieve Carmen en Rik.
Fijn te weten dat jullie goed zijn aangekomen. Het was inderdaad wel emotioneel jullie samen te zien vertrekken. Ja, wij gaan jullie zeker missen maar jullie gaan een prachtige reis maken, een geweldige ervaring en door jullie ervaringen hier te lezen zijn we toch een beetje bij elkaar. Dikke knuffel voor jullie. XXX

Peter

Wow, de kop is eraf, succes en geniet ervan.... JALOERS!!!!!

tas oma

leukvan jullie het verhaal te horen wat maken jullie veel mee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!