rikencarmen.reismee.nl

Welkom allemaal!

Dit is dede plek om op de hoogte te blijven van onze bevindingen, gedachten, gevoelens en ervaringen die we op doen tijdens deze geweldige nieuwe ontdekkingsreis.

Natuurlijk is het in eerste instantie een ontdekkingsreis op twee prachtige continenten: Latijns Amerika en (zuid-oost) Azië, maar op de tweede plek ook een ontdekkingsreis voor onszelf. Hoe gaan we deze reis ervaren? Wat zullen we zien en leren? En hoe zal het zijn om in compleet andere culturen ons weg te vinden?

Wat gaan we leren van nieuwe mensen, nieuwe indrukken en nieuwe omgangsvormen? Wij hopen nieuwe inspiratie te vinden in de wereld die voor ons ligt. Nieuwe uitdagingen en nieuwe ervaringen om te ontdekken...

Hoe zou het zijn om daar te zijn? Het heeft ons heel wat dagdromen opgeleverd en nu gaat de uitdaging beginnen.

Via onzeverhalen, enfoto's nodigen we je uit om mee te gaan tijdens onze reis. Via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden, waar we zijn geweest en wat onze volgende bestemming zal zijn.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er nieuwe updates zijn? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter zodat we niet vergeten hoe het er in Nederland voor staat.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Rik en Carmen

oma en opa storm

leuke fotos en prachtige verhalen geniet er van wij eten vandaag zuurkool. groetjes

oma en opa storm

jullie tocht door de bergen gevolgt en met jullie mee
geleefd geniet van wat je meemaakt en tot het volgende
verhaal

oma en opa storm

mooien verhalen en jullie maken veel mee
geniet maar veel want je doet het maar een keer
wij wachten op volgende verhalen

de oudjes uit loosdrecht

juilie uitgave gelezen en doe maar rustig aan

verders nog veel plezier en geniet maar

oma en opa storm

jullie reis verhalen gelezen en wij met juillie mee geleefd

nu zijn jiullie in peru en nu naar de inkas verders nog

veel plezier en tot ziens